Geological Remote Sensing Group

Geological Remote Sensing Group

ارائه خدمات تخصصی سنجش از دور و اکتشافات معدنی
Geological Remote Sensing Group

Geological Remote Sensing Group

ارائه خدمات تخصصی سنجش از دور و اکتشافات معدنی

کانال زمین شناسی اقتصادی در تلگرام


دریافت اخبار، مقالات و نرم افزارهای کاربردی در مورد زمین شناسی اقتصادی، اکتشافات معدنی و سنجش از دور
به کانال تخصصی Economic Geology در نرم افزار تلگرام بپیوندید
.


برای عضویت در این کانال روی لینک زیر کلیک کنید و با تایید پنجره ای که باز میشود به طور خودکار نرم افزار تلگرام (لینک دانلود نسخه ویندوز تلگرام) اجرا می شود که روی گزینه Join کلیک کنید.
https://telegram.me/ecgeology




reference: https://image.slidesharecdn.com

دانلود نسخه حرفه ای گوگل ارث Google Earth Pro 7.1.4.1529




Google Earth نرم افزاری خارق العاده است که با کمک گرفتن از بهترین و قوی ترین ماهواره های به تمامی انسان ها این قدرت را داده تا به هر کجا که علاقه دارند سفر کنند.به کمک این نرم افزار کاربران قادرند تا تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی ها، و ساختمان ها و … را به صورت 3 بعدی مشاهده نمایند.شما قادرید تا تصاویر دریافتی را ذخیره نمایید و با دیگران به اشتراک بگذارید. Google Earth Pro را میتوان ترکیبی از نقشه های ماهواره ای و جستجو های گوگل دانست که با نمایش 3 بعدی ساختمان ها بهترین تصاویر را در اختیار شما قرار میدهد . به کمک این محصول شما با نوشتن نام منطقه مورد نظرتان میتوانید به آنجا دسترسی داشته باشید.این نرم افزار قادر است تا به صورت اختصاصی نیز به جستجو بپردازد.به این معنی که میتوان به طور مثال مدارس، پارک ها، رستوران ها و یا هتل ها را جستجو کرد. نرم افزار Google Earth Pro به تصاویری که گوگل از خیابان های جهان دریافت میکند دسترسی دارد.به کمک این محصول شما میتوانید با کلیک بر روی گزینه دوربین و تماشای پنجره ای باز میشود به مشاهده این تصاویر خیابانی بپردازید.شما میتوانید در هر نقطه که هستید با فشار دادن دستور خورشید (Sun) به مشاهده طلوع یا غروب خورشید بپردازید.

قابلیت های منحصر به فرد در نسخه Google Earth Pro : – قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارکرد سریع ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای پرینت تصاویری بهتر – استفاده در راستای مسائل حرفه ای و بازرگانی ( به دست آوردن اطلاعات دقیق برای یافتن مکانی خاص در راستای کاربردی خاص ) – میتوان نقاط خاصی را به صورت پیش فرض در این نرم افزار ذخیره نمود با داشتن آددرس و یا مختصات جغرافیایی – سازگاری با فایل های از قبیل GIS data .shp and .tab. Examples include parcel, demographic, and 3D building data – توانایی انتشار و اشتراک تصاویر به صورت مستقیم – و …

منبع:  www.p30world.com


لینک دانلود Google Earth Pro 7.1.4.1529 


توجه: در هنگام اجرای برنامه پنجره ای باز می شود و از شما کلید اجرای برنامه یا نام کاربری میخواهد که باید از نام کاربری و گذرواژه خود در سرویس ایمیل گوگل (Gmail) استفاده کنید.